Índex del Fòrum de SOCIETAT UNIÓ MUSICAL CONTESTANA SOCIETAT UNIÓ MUSICAL CONTESTANA
Fòrum de la Societat Unió Musical Contestana

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

DIRECTOR?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SOCIETAT UNIÓ MUSICAL CONTESTANA -> Pupurri de temes
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
RAFA

Registrat: 30 Mai 2007
Missatges: 11

MissatgePublicat: Dg Gen 13, 2008 5:24 pm    Assumpte: DIRECTOR? Respondre citant

Hola amics,

Que tal tot per la terreta? Per açí dlat San Pere a començat a pixar i ara ja no para fins que arribe l'estiu, jeje! Per cert veig que no hi ha ningú que s'ha llançat a debatir en el nostre foro, sobre el tema del director. Que penseu la gent de la banda? Teniu algún candidat en la ment? Quines característiques tindria que tindre el director que necessitem? Realment ens fa falta un director? La veritat que primer i abans que dedicar-se a fer quinieletes de qui vindrà i que deixarà de vindre es tindrà que plantejar el que vol fer la banda d'ara endavant, concerts, assatjos, moros i cristians, xarangues, etc. La persona que vinga no pot ser enganyada, la realitat de la banda es que no sap cap on camina, no te objectius, estem estancants en una vida rutinaria que es remunta a fer:

· Concert de la Mare de Deu
· Concert de Festes
· Concert de la Fira
· Concert de Santa Cecilia

i aquest any que s'ha fet alguna coseta mes, com ha pogut ser lo del Palau de la Música, que podia motivar un poc més als músics, ha tingut el efecte contrari.

SOLUCIÓ! Xiquets hi ha que plantejar-se que fem, pero seguir com estem no es solució, segueix cremant a l a gent que setmana a setmana tira del vaixell per que almenys socialment la entitat funcione. La part artística depen de tots i cada ú que formen la banda.

Rafa (maera Jr.)

P.D. Estava aburridet, jeje!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
m@nu
Site Admin

Registrat: 24 Mai 2007
Missatges: 16

MissatgePublicat: Dt Gen 22, 2008 6:05 pm    Assumpte: Uff... el director... Respondre citant

Si Rafa si, desde que estic jo en la banda "que no tenim un rumb", moros, concerts, xaranges... jo també em planteje si realment som bons en alguna cosa?
Supose que si, igual pot ser que amb tot, o no, no se...
Esta semana pasada ha vingut el nou director, IMPRESSIó, jo crec que bona, i com tot el temps ho dirà.

Be no tinc mes temps per escriure....

Ja xarrem, amics..
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de SOCIETAT UNIÓ MUSICAL CONTESTANA -> Pupurri de temes Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum